Sunday, February 15, 2009

1. Anda rase anda HOT?

Memandangkan negeri Kelantan sedang dilanda musim kemarau, maka, sememangnya saya sedang berasa HOT!



2.Upload gambar kegemaran anda.

3. Kenapa anda suka gambar ini?
Kerana... saya sedang buat perkara kegemaran saya ketika itu...? dan kami seronok masa tu...? one tough question -_-"

4. Bila kali terakhir makan pizza?
Baru ja makan pizza brand orang Malaysia minggu lepas bersama Nafsiyah :D

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Feeling This, nyanyian Blink-182.

6. Apa yang sedang anda buat selain dari buat tag ni?
Download komik Naruto siri 435. kyaaa~

7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
Nak kata suka, memang nama sendiri sajalah. tapi nicknames... banyak sangat untuk disenaraikan di sini. lagipun... macam tak menjawab soalan ja.

8.Tag lagi lima orang:1. Hannah 2. Mellie 3. Paan 4. Ariff 5. Ain Shafiyah (kakakkaa)

9. Siapa no 1?
Bassistkuuu.

10. Siapakah orang nombor 2?
Mellie Goeslow yang dapat 4 flat accounting dan saya gembira bersamanya!

11. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
PLAYAAAAA ahaahhaa.

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
Dia dalam kekeliruan hahahaha

13. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
Kawan dari sekolah rendah agama dulu, sama aras dekat matriks, sama kuliyah dekat universiti ^_^


p/s: apa kau kata, Awol? aku rocker? aku ada macam Amy Search ke? no no no!

No comments: