Wednesday, June 17, 2009

tembak aku, cepat

mwuuuu T_T jantung aku sudah mahu meletup dah ni. Masa-masa beginilah emosi mula kembali tak stabil. Mahu kerjakan 'lacrimal gland' lah... mahu syisha lah... mahu lompat bangunan lah... Mahu macam-macam lagi. Apa-apa pun, harus gather markah dengan baik daripada peperiksaan nanti, with God's will.

p/s: 'cik' Hazwan, kau dah buat aku makin gundah-gulana dengan shoutout kau (yang pasti dikecam oleh pelajar MedDen 3 yang lain juga :D). Arggghhhhh! Doakan kejayaan masing-masing ya, kawan :'O Insya Allah, berjaya. Kita dah cuba yang terbaik (ragu-ragu sedikitlah aku akan ayat ini), selebihnya... insya Allah. Be confident, Zahirah! Be confident!

2 comments:

Cyberzwan said...

must you 'highlight' my name..owh gee..like i don;t feel anxious..dikecam? aku baekla wei..wakaka

zahirah ardy said...

that's not highlighting. that's called linking your name to your blogsite lahhh! hello, like you have a paper tomorrow. gah!