Wednesday, March 10, 2010

through ages, biar bulu menari

Ini semua salah Incik Hazrizul Azam (atau lebih dikenali sebagai Ayien). Disebabkan aku masuk BOTB dengan dia lah aku mula mendengar kembali lagu-lagu 'besi' dan genre yang seiringan dengannya. Hm.


This kind of songs are best heard using speaker of course, and most desirably - a subwoofer. Biar sampai bergoyang bulu-bulu. If anyone out there is willing to buy me one, aish... memang bersyukurlah saya. Nak beli headphones yang berharga beratus-ratus ringgit seperti si Zarif ketagihkan, tak mampu pula. Apabila saya dah jadi doktor gigi bertauliah, insya Allah saya beli yang memang ada 'whoa factor' punya. "MIND BLASTING", as Russell Peters say it (Cik Melissa Mam Yudi pasti belum tengok video dia seperti yang disarankan aku. Hm). Anyhoo, I sorta sympathize my neighbours for having to listen to everything from AC/DC, Avenged Sevenfold, Atreyu, Metallica, dan yang paling kasihan sebab mereka terpaksa mendengar nyanyian Pantera dan Iron Maiden. Maaflah, memandangkan Incik Bulan sedang melawat saya, saya mengalami 'mood swing' yang melampau. Saya sedang mengenang kembali saat-saat saya masih dalam perut Umi (walaupun mustahil Umi mendengar lagu seperti itu dan mustahil juga saya boleh mengingat kembali saat itu).


Yesterday, I was scheduled to have an x-ray of my left knee taken, but the appointment was too early! Oleh sebab Incik Bulan datang melawat, saya pun bangun lambat (alasan terang-terangan), lalu terlepas sesi temujanji itu. During a futsal tournament held by Dental School of USM, I fell down and to add more injury to that, a lady sort of flew into the air and landed on me while I was in a crawling position. Sedap. The thing that differentiates men futsal and women futsal in my opinion is - the level of BRUTALITY. I do think women demonstrate less mercy when it comes to competition, not that I'm condemning my own species, but it's a freaking fact. Since I was the defender of my team and I happened to guard the goal without other team members except our goalkeeper of course, when the opponents couldn't get through our defend, they opted for my legs instead of that fucking ball (aku marah ni). Apa tendang kaki pula? Kaki aku memang tak kecil, tapi taklah sampai rupa bola. Cis. Kan tak rata jadinya tisu lembut yang mengalasi tulang kering aku ni.


Sudahlah aku tak berhenti merepek kalau ini berterusan. Si Ahmad mungkin terpaksa menunggu lebih lama di lapangan terbang Kelantan.

3 comments:

ayien said...

hahaha.. hidupkan brutality dalam dentistry..:) nanti kita jamm lagu 'seek and destroy' amacam?
-ayien

roslyna said...

hahahahaa aku dikala kesedihan memang lah russell peters jd bestfriend aku.kelakar doh.

" weh russell ur show was fantastic,my mind blasted!"

zahirah ardy said...

alrighty, Ayien, but currently macam hampir takda perintis lain... sob... will keep on searching while completing my degree :P Seek And Destroy Metallica? bole bole, but i'll b playing either rhythm atau bass ja laaaa. lead, tak rela i nak gorrrreng gorrreng :PPPPP

ROSLYNA? Kishie, is that you??? ahahahahahha! tahu takpa, waktu aku kesepian di USM, Russell Peters dan internet lah yang membantu aku merasa connected to civilization, LOL!