Thursday, June 24, 2010

hari ini...

... sangat sejuk. Saya mahu ambil baju lebih dalam bilik, tapi lipas ada di sana. Saya mahu ambil selimut bilik atas berkunci, bilik bawah ada lipas lagi. Akhirnya, di sini juga saya, duduk di ruang tamu sambil dengar lagu Like Light To The Flies oleh Trivium dengan harapan boleh membantu memenuhi kesepian malam ini, bulu roma yang sudah tersedia sikit dan pendek sehingga hampir tidak nampak sudah tegak berdiri. Mengikut sebuah kajian saintifik, perempuan yang dibiarkan dalam cuaca sejuk lebih-lebih lagi menggeletar berupaya membakar lebih kalori daripada sebaliknya. Saya harap saya boleh hilang sekilo berat badan hari esok.

5 comments:

Anonymous said...

haha. like your entry kai ni. kelakar.susun kata yg menarik. =D

Miss Aida said...

.. Don't you eat more to compensate?

Fær.han/Unown F/Gyan said...

Get some soup, pillow, blanket, tv and SIT =p

zahirah ardy said...

Anonymous, are you Farhanah? XD

Aida, takkk, tak berani buka almari atau pergi kawasan dapur. itu territory depa (lipas).

Paan, the tv is just in front of my bedroom. -_-" no tv in living room u see.

Anonymous said...

hahahaha...yup... =DDD